Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door ellemich1 »

Ik heb cats and dogs geïnstalleerd via zlorigin helemaal prima gegaan. Nu start ik het spel op en staat er dat ik hem niet bezit terwijl hij wel geïnstalleerd is in zlorigin
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Bee »

ChelsyF schreef:

Ik heb het al een paar keer gebrobeerd maar om een of
Ik heb beide opties geprobeerd. Ik krijg wel te zien dat er 221 items gerepareerd zijn, maar als ik ze dan overplaats naar mijn mods folder en het spel start kan ik nog steeds geen zetels of bedden plaatsen.
Je moet ze ook niet overplaatsen naar je Mods folder!
Je krijgt te zien welke het programma heeft aangepast. Wat jij dan telkens doet is de backup files weer terugzetten ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ChelsyF
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2017, 23:37
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door ChelsyF »

Bee schreef:
ChelsyF schreef:

Ik heb het al een paar keer gebrobeerd maar om een of
Ik heb beide opties geprobeerd. Ik krijg wel te zien dat er 221 items gerepareerd zijn, maar als ik ze dan overplaats naar mijn mods folder en het spel start kan ik nog steeds geen zetels of bedden plaatsen.
Je moet ze ook niet overplaatsen naar je Mods folder!
Je krijgt te zien welke het programma heeft aangepast. Wat jij dan telkens doet is de backup files weer terugzetten ...

Oke. Bedankt. Nu is het wel gelukt
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Katten en Honden heeft nu zijn eigen board op het forum. Heb je vragen over gameplay stel ze dsn Alsjeblieft daar in een nieuw topic! Dan blijft het overzicht er in :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Er zaten kennelijk nog wel wat foutjes in Katten en Honden. Die zijn hopelijk nu goeddeels door Electronic Arts opgelost met een nieuwe update 1.36.104.1020.
Voor de geinteresserden: De update is HIER te downloaden.
Iso koppelen in Poweriso, of openen met Verkenner en de mapjes kopieren naar je installatiemap De Sims 4 (niet die in Mijn Documenten\Electronic Arts).
lotte86s

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door lotte86s »

Hallo,
Ik heb vanmorgen bovenstaande update gedownload en gekoppeld met poweriso. Ik krijg echter een melding dat opstarten niet mogelijk is vanwege ontbrekende of beschadigde bestanden. Ik probeerde het spel te starten via game_bin_ts4x64.
Ik had vanmorgen het volledige spel gedownload (via deze site) en gekoppeld met poweriso. Het spel werkte op wat problemen na (sims konden niet eten, huiswerk maken). Vandaar dat ik de update ook gedownload heb.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Doe ik iets fout? Iemand die mij kan helpen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Bee »

lotte86s schreef:Hallo,
Ik heb vanmorgen bovenstaande update gedownload en gekoppeld met poweriso. Ik krijg echter een melding dat opstarten niet mogelijk is vanwege ontbrekende of beschadigde bestanden. Ik probeerde het spel te starten via game_bin_ts4x64.
Ik had vanmorgen het volledige spel gedownload (via deze site) en gekoppeld met poweriso. Het spel werkte op wat problemen na (sims konden niet eten, huiswerk maken). Vandaar dat ik de update ook gedownload heb.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Doe ik iets fout? Iemand die mij kan helpen?
Vervelend. Misschien gebruik je verschillende versies door elkaar heen?
Check even HIER of je het goed hebt gedaan.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Dat zijn problemen die verouderde cc met zich meebrengen! Maar dat is op tr lossen. Aan het begin van dit topic staat de uitleg van Sims 4 Studio, waarnee je de cc kan repareren: viewtopic.php?f=107&t=2405
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”