Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

En dat is zonder of met bovenstaande map? Ik ga de update nu doen. Maar ik ga sowieso een heel nieuw spel beginnen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Lindavanorsouw »

En ik heb bij een download een password nodig waardoor ik een enquete moet invullen met telefoonnnummer. Lijkt me niet kloppen toch?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:En dat is zonder of met bovenstaande map? Ik ga de update nu doen. Maar ik ga sowieso een heel nieuw spel beginnen
Wat bedoel je met bovenstaande map ?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:En ik heb bij een download een password nodig waardoor ik een enquete moet invullen met telefoonnnummer. Lijkt me niet kloppen toch?
Nee, dat is nep !!!!!!!
Zeer zeker wanneer ze een telefoonnummer vragen, dat gebruiken ze dan om allerlei dure gesprekken te voeren waar jij dan de rekening voor krijgt.

Mijn all-in-one is omstreeks 19.00 uur geupload.
Link volgt spoedig daarna
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door meisjelief91 »

Had alles er al af gegooid dus kon het niet meer testen want dacht instaleer dan wel gewoon alles via zlorigin maar op de een of andere manier krijg ik dat nog niet helemaal voor elkaar ma goed. De aanhouder wint zeggen ze he
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Zeekoei »

tarac schreef:
meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef:Spel heeft een bug bij mij sinds de update naar huisdieren. Sims kunnen niet eten, tv kijken of radio aanzetten. Interacties doen het wel. Hebben meer mensen hier last van? Alle relaties zijn ook weg, maar las dat dat kwam door de update hiervoor
Relaties heb ik nog. Maar inderdaad ze kunnen bij mij ook niet meer eten. Rest heb ik nog niet uitgeprobeerd
Wanneer je geupdate hebt via ZLOrigin, download DEZE FOLDER
Uitpakken met Winrar en plaats de folder Game-cracked in je installatiemap van de Sims 4 in Program Files.
Je hebt nu dus zowel een mapje Games (voor spelen via ZLOrigin) als Games-cracked (voor spelen zonder ZLOrigin)
Sluit Zclient en alle vormen van Origin en ZLOrigin en start je spel met TS4 of TS4_x64 uit de nieuwe Game-cracked map\Bin.

Je hebt nu geen Zclient of ZLOrigin meer nodig.

Verder ben ik nu bezig met een nieuwe all-in te uploaden.

Aparte update voor alleen Honden en Katten zal nog wel even duren, moet 1751 bestanden stuk voor stuk vergelijken tussen oud (versie 1.33) en nieuw (versie 1.36).

EDIT: Even getest, maar bij mij kunnen ze WEL eten en OOK televisie kijken. Ook de hond eet prima
Lost deze crack de relatiebug op of is het alleen om te spelen zonder Zlorigin? Dan ga ik het zo even proberen.

Ik start hem zo even opnieuw op en dan hoop ik dat op wonderbaarlijke wijze het eet/tv probleem opgelost is :lol:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Zeekoei schreef:
Lost deze crack de relatiebug op of is het alleen om te spelen zonder Zlorigin? Dan ga ik het zo even proberen.

Ik start hem zo even opnieuw op en dan hoop ik dat op wonderbaarlijke wijze het eet/tv probleem opgelost is :lol:
Bij mij werkt het zowel via Zlorigin als zonder (met de crack).
Heb je nog steeds problemen, selecteer dan in ZLOrigin de optie Repareren.
Alle reparaties in het spel worden dan nog steeds ook via de crack aangepast.
ZLOrigin wijzigt niets in de crack, maar wijzigingen in de diverse mappen worden wel door de crack gebruikt.

Laat je nog even weten of het gelukt is ?
Chelsy

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Chelsy »

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn sims willen niet eten of tv kijken. Heb het spel al gerepareerd, maar dot hielp niet.
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Zeekoei »

tarac schreef:
meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef:Spel heeft een bug bij mij sinds de update naar huisdieren. Sims kunnen niet eten, tv kijken of radio aanzetten. Interacties doen het wel. Hebben meer mensen hier last van? Alle relaties zijn ook weg, maar las dat dat kwam door de update hiervoor
Relaties heb ik nog. Maar inderdaad ze kunnen bij mij ook niet meer eten. Rest heb ik nog niet uitgeprobeerd
Wanneer je geupdate hebt via ZLOrigin, download DEZE FOLDER
Uitpakken met Winrar en plaats de folder Game-cracked in je installatiemap van de Sims 4 in Program Files.
Je hebt nu dus zowel een mapje Games (voor spelen via ZLOrigin) als Games-cracked (voor spelen zonder ZLOrigin)
Sluit Zclient en alle vormen van Origin en ZLOrigin en start je spel met TS4 of TS4_x64 uit de nieuwe Game-cracked map\Bin.

Je hebt nu geen Zclient of ZLOrigin meer nodig.

Verder ben ik nu bezig met een nieuwe all-in te uploaden.

Aparte update voor alleen Honden en Katten zal nog wel even duren, moet 1751 bestanden stuk voor stuk vergelijken tussen oud (versie 1.33) en nieuw (versie 1.36).

EDIT: Even getest, maar bij mij kunnen ze WEL eten en OOK televisie kijken. Ook de hond eet prima
noem me misschien a-technisch, maar wat bedoel je met installatie map? Ik heb hem geplaatst in programfiles(x86)/the sims 4/__Installer maar er gebeurt niet zo veel haha. Of is het de bedoeling dat ik hem gewoon in de ''hoofdmap'' plaats programfiles(x86)/the sims 4 ?

edit: oke laatmaar je bedoelde die hoofdmap. Krijg nu de melding dat origin niet gestart is en dat ik die op moet starten om het spel te spelen.
ben bang dat de eet/tv bug uit zlOrigin komt, want kan er verder niks over vinden op andere fora..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Zeekoei schreef:
noem me misschien a-technisch, maar wat bedoel je met installatie map? Ik heb hem geplaatst in programfiles(x86)/the sims 4/__Installer maar er gebeurt niet zo veel haha. Of is het de bedoeling dat ik hem gewoon in de ''hoofdmap'' plaats programfiles(x86)/the sims 4 ?

edit: oke laatmaar je bedoelde die hoofdmap. Krijg nu de melding dat origin niet gestart is en dat ik die op moet starten om het spel te spelen.
ben bang dat de eet/tv bug uit zlOrigin komt, want kan er verder niks over vinden op andere fora..
Heb je Origin/ZLOrigin wel eerst afgesloten vóór je de crack startte ?
Ik denk niet dat het aan ZLOrigin ligt. Iedereen die het NU speelt heeft het of gekocht of speelt met ZlOrigin.
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Zeekoei »

tarac schreef:
Zeekoei schreef:
noem me misschien a-technisch, maar wat bedoel je met installatie map? Ik heb hem geplaatst in programfiles(x86)/the sims 4/__Installer maar er gebeurt niet zo veel haha. Of is het de bedoeling dat ik hem gewoon in de ''hoofdmap'' plaats programfiles(x86)/the sims 4 ?

edit: oke laatmaar je bedoelde die hoofdmap. Krijg nu de melding dat origin niet gestart is en dat ik die op moet starten om het spel te spelen.
ben bang dat de eet/tv bug uit zlOrigin komt, want kan er verder niks over vinden op andere fora..
Heb je Origin/ZLOrigin wel eerst afgesloten vóór je de crack startte ?
Bug is opgelost. Heb even alle cc uit de mod map gehaald en ben gaan spelen, en ze kunnen gewoon eten en tv kijken. Waarschijnlijk zat er een cc dwars!

Ja heb alles afgesloten
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door meisjelief91 »

Zeekoei schreef:
tarac schreef:
Zeekoei schreef:
noem me misschien a-technisch, maar wat bedoel je met installatie map? Ik heb hem geplaatst in programfiles(x86)/the sims 4/__Installer maar er gebeurt niet zo veel haha. Of is het de bedoeling dat ik hem gewoon in de ''hoofdmap'' plaats programfiles(x86)/the sims 4 ?

edit: oke laatmaar je bedoelde die hoofdmap. Krijg nu de melding dat origin niet gestart is en dat ik die op moet starten om het spel te spelen.
ben bang dat de eet/tv bug uit zlOrigin komt, want kan er verder niks over vinden op andere fora..
Heb je Origin/ZLOrigin wel eerst afgesloten vóór je de crack startte ?
Bug is opgelost. Heb even alle cc uit de mod map gehaald en ben gaan spelen, en ze kunnen gewoon eten en tv kijken. Waarschijnlijk zat er een cc dwars!

Ja heb alles afgesloten
oh oke dan ligt het misschien toch aan een cc nu alleen nog uitvinden welke haha. bij mij doet hij het namelijk ook niet
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Zeekoei »

meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef:
tarac schreef:
Zeekoei schreef:
noem me misschien a-technisch, maar wat bedoel je met installatie map? Ik heb hem geplaatst in programfiles(x86)/the sims 4/__Installer maar er gebeurt niet zo veel haha. Of is het de bedoeling dat ik hem gewoon in de ''hoofdmap'' plaats programfiles(x86)/the sims 4 ?

edit: oke laatmaar je bedoelde die hoofdmap. Krijg nu de melding dat origin niet gestart is en dat ik die op moet starten om het spel te spelen.
ben bang dat de eet/tv bug uit zlOrigin komt, want kan er verder niks over vinden op andere fora..
Heb je Origin/ZLOrigin wel eerst afgesloten vóór je de crack startte ?
Bug is opgelost. Heb even alle cc uit de mod map gehaald en ben gaan spelen, en ze kunnen gewoon eten en tv kijken. Waarschijnlijk zat er een cc dwars!

Ja heb alles afgesloten
oh oke dan ligt het misschien toch aan een cc nu alleen nog uitvinden welke haha. bij mij doet hij het namelijk ook niet
Hoop dat het bij jou ook werkt.
Wel een beetje jammer want ik had echt veel cc, dus om ze nou een voor een te gaan verwijderen om er achter te komen wat het was gaat een beetje lang duren. Maar ik had zo veel leuke spullen, echt zonde. Ik ga wel even op tsr kijken of er nieuwe meubels op staan van na de uitbereidings update, misschien zit daar nog verschil in?
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

Ik heb m'n computer volledig opnieuw opgestart en origin volledig afgesloten, maar ik krijg nog steeds bij ZLorigin dan het account onjuist of verlopen is. Moet ik de echte origin eerst updaten ofzo?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Zeekoei schreef:
meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef:
tarac schreef:
Heb je Origin/ZLOrigin wel eerst afgesloten vóór je de crack startte ?
Bug is opgelost. Heb even alle cc uit de mod map gehaald en ben gaan spelen, en ze kunnen gewoon eten en tv kijken. Waarschijnlijk zat er een cc dwars!

Ja heb alles afgesloten
oh oke dan ligt het misschien toch aan een cc nu alleen nog uitvinden welke haha. bij mij doet hij het namelijk ook niet
Hoop dat het bij jou ook werkt.
Wel een beetje jammer want ik had echt veel cc, dus om ze nou een voor een te gaan verwijderen om er achter te komen wat het was gaat een beetje lang duren. Maar ik had zo veel leuke spullen, echt zonde. Ik ga wel even op tsr kijken of er nieuwe meubels op staan van na de uitbereidings update, misschien zit daar nog verschil in?
Voer een "binaire search" uit:
Verdeel je CC in 2 delen (Stel even dat je er 1000 hebt)
Verplaats er 500 naar je bureaublad
Speel het spel
Geen probleem, dan ligt het aan 1 van die 500 op je bureaublad (of andersom natuurlijk als het wel problemen geeft)
Verdeel het probleem deel weer in 2 stukken (250)
Daarna weer (125)
Daarna weer (63)
32
16
8
4
2
1

dus dan hoef je hooguit 10x te zoeken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Ik heb m'n computer volledig opnieuw opgestart en origin volledig afgesloten, maar ik krijg nog steeds bij ZLorigin dan het account onjuist of verlopen is. Moet ik de echte origin eerst updaten ofzo?
Nee, beslist niet Origin opstarten.
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door meisjelief91 »

tarac schreef:
Zeekoei schreef:
meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef: Bug is opgelost. Heb even alle cc uit de mod map gehaald en ben gaan spelen, en ze kunnen gewoon eten en tv kijken. Waarschijnlijk zat er een cc dwars!

Ja heb alles afgesloten
oh oke dan ligt het misschien toch aan een cc nu alleen nog uitvinden welke haha. bij mij doet hij het namelijk ook niet
Hoop dat het bij jou ook werkt.
Wel een beetje jammer want ik had echt veel cc, dus om ze nou een voor een te gaan verwijderen om er achter te komen wat het was gaat een beetje lang duren. Maar ik had zo veel leuke spullen, echt zonde. Ik ga wel even op tsr kijken of er nieuwe meubels op staan van na de uitbereidings update, misschien zit daar nog verschil in?
Voer een "binaire search" uit:
Verdeel je CC in 2 delen (Stel even dat je er 1000 hebt)
Verplaats er 500 naar je bureaublad
Speel het spel
Geen probleem, dan ligt het aan 1 van die 500 op je bureaublad (of andersom natuurlijk als het wel problemen geeft)
Verdeel het probleem deel weer in 2 stukken (250)
Daarna weer (125)
Daarna weer (63)
32
16
8
4
2
1

dus dan hoef je hooguit 10x te zoeken.
Dank je tarac ik heb gelukkig alles in apparte mappen staan dus meubels bij elkaar, alles voor kinderen bij elkaar, alles voor de mannelijke Sims enz. Dus dat wordt mappen der in zetten en kijken in welke map het zit

EDIT: het is bij mij iets van een meubelstuk dus geen kleding haar of make-up
Laatst gewijzigd door meisjelief91 op 10 nov 2017, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Complete serie all-in-no-install, incl. Honden en Katten is nu HIER te downloaden.
Wel groot bestand van 24,8 GB.
Downloaden, iso koppelen (Windows 10 door er met rechts op te klikken en openen met ... Verkenner te kiezen.
Start het spel door mapje Game\Bin te openen en op TS4 of TS4_x64 te klikken.
Geen installatie nodig. Geen ZLOrigin, geen cracks, geen aparte dingen.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Complete serie all-in-no-install, incl. Honden en Katten is nu HIER te downloaden.
Wel groot bestand van 24,8 GB.
Downloaden, iso koppelen (Windows 10 door er met rechts op te klikken en openen met ... Verkenner te kiezen.
Start het spel door mapje Game\Bin te openen en op TS4 of TS4_x64 te klikken.
Geen installatie nodig. Geen ZLOrigin, geen cracks, geen aparte dingen.
Yesss, weg met ZLorigin haha
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door XXsimses »

Ik heb de sims al op mijn laptop staan. Kan ik deze het beste helemaal verwijderen en dan de nieuwe all-in-no install spelen?
Hoe werkt dit?
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door roosjeroder »

tarac schreef:Complete serie all-in-no-install, incl. Honden en Katten is nu HIER te downloaden.
Wel groot bestand van 24,8 GB.
Downloaden, iso koppelen (Windows 10 door er met rechts op te klikken en openen met ... Verkenner te kiezen.
Start het spel door mapje Game\Bin te openen en op TS4 of TS4_x64 te klikken.
Geen installatie nodig. Geen ZLOrigin, geen cracks, geen aparte dingen.
Is het handig om de gedownloaden spellen die al op de pc staan te verwijderen? En is er toevallig misschien ook een anderen manier dan Iso dit werk namelijk bij mij niet zo goed..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

roosjeroder schreef:
tarac schreef:Complete serie all-in-no-install, incl. Honden en Katten is nu HIER te downloaden.
Wel groot bestand van 24,8 GB.
Downloaden, iso koppelen (Windows 10 door er met rechts op te klikken en openen met ... Verkenner te kiezen.
Start het spel door mapje Game\Bin te openen en op TS4 of TS4_x64 te klikken.
Geen installatie nodig. Geen ZLOrigin, geen cracks, geen aparte dingen.
Is het handig om de gedownloaden spellen die al op de pc staan te verwijderen? En is er toevallig misschien ook een anderen manier dan Iso dit werk namelijk bij mij niet zo goed..
Laat de gedownloade spellen nog even staan.
Ik heb morgen vóór 12.00 uur een uitbreiding van alléén Katten en Honden.
Die zal ik dan als een Winrar bestand uploaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

XXsimses schreef:Ik heb de sims al op mijn laptop staan. Kan ik deze het beste helemaal verwijderen en dan de nieuwe all-in-no install spelen?
Hoe werkt dit?
de iso staat los van wat je al gedownload hebt.
Als de iso goed werkt kan je het eventeel kopieren naar je gedownloade spellen, dus nog niet verwijderen, tenzij je de schijfruimte nodig hebt.
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door roosjeroder »

Tarac schreef:Laat de gedownloade spellen nog even staan.
Ik heb morgen vóór 12.00 uur een uitbreiding van alléén Katten en Honden.
Die zal ik dan als een Winrar bestand uploaden.
Helemaal top! Dan wacht ik daar even op!
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door XXsimses »

Top Tarac, je bent hard aan het werk dan vandaag en morgen! Je bent de beste
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”