Update 1.35.10.1010 gekraakte spellen

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
tarac
Forumbeheerder

Update 1.35.10.1010 gekraakte spellen

Berichtdoor tarac » 02 Okt 2017, 18:26

Deze update - voor alle geinstallerde pakketten kan je HIER downloaden.
Volg de instructies die in het bijgesloten bestand Read me first - Lees mij eerst staan.
Nu ook update 1.35 er bij in.

Deze update is niet nodig voor via ZLOrigin geinstalleerde pakketten.
hvanknufels
Gebruiker

Re: Update 1.34.18.1020 gekraakte spellen

Berichtdoor hvanknufels » 18 Okt 2017, 17:07

Ik heb een paar maanden geleden Sims 4 op mijn laptop gedownload dmv de one in all click installatie. Kan ik deze update dan ook uitvoeren?
Verder had ik nog twee vragen over het leesmij bestand:
Moet ik het .iso bestand koppelen in poweriso? En ik zie bij mijn Game/Bin folder alleen maar het bestand RldOrigin.dll staan en niet het bestand RldOrigin.ini dat wordt beschreven in het leesmij bestand. Is dit hetzelfde bestand?
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 18 Okt 2017, 17:20

hvanknufels schreef:Ik heb een paar maanden geleden Sims 4 op mijn laptop gedownload dmv de one in all click installatie. Kan ik deze update dan ook uitvoeren?
Verder had ik nog twee vragen over het leesmij bestand:
Moet ik het .iso bestand koppelen in poweriso? En ik zie bij mijn Game/Bin folder alleen maar het bestand RldOrigin.dll staan en niet het bestand RldOrigin.ini dat wordt beschreven in het leesmij bestand. Is dit hetzelfde bestand?

Ja je kunt die update uitvoeren maar je hebt er weinig aan als je niet ook via Origin speelt en downloads uit de galerij wilt gebruiken.
En over Rld Origin.ini, misschien is het bij jouw RldOrigin zonder er iets achter.
Het is in elk gavel NIET RldOrigin.dll
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 18 Okt 2017, 17:30

Yes, het bestand RldOrigin staat in mijn Bin folder, dankjewel! De galerij kan ik inderdaad niet gebruiken, maar ik wil deze update wel doen om bepaalde cc in mijn game te krijgen waarvoor ik de laatste update nodig heb. Moet het .iso bestand nou aan poweriso worden gekoppeld?
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 18 Okt 2017, 17:52

hvanknufels schreef:Yes, het bestand RldOrigin staat in mijn Bin folder, dankjewel! De galerij kan ik inderdaad niet gebruiken, maar ik wil deze update wel doen om bepaalde cc in mijn game te krijgen waarvoor ik de laatste update nodig heb. Moet het .iso bestand nou aan poweriso worden gekoppeld?

Bij de all-in-one 1 click met installatie hoeft dat niet. (= t/m Parenthood)
Bij de all-in-one 1 click zonder installatie (= t/m Fitness) moet je eerst de inhoud van de .iso kopieren naar je harde schijf (of externe schijf), daarna hoeft de iso ook niet meer gekoppeld te blijven. Maak wel nieuwe snelkoppelingen vanuit je nieuwe locatie\Game\Bin.
Ik weet dus niet welke versie jij hebt gedownload, maar deze zijn van juni 2017.

Algemene regel is dat je aan een .iso NIETS zomaar kunt wijzigen of toevoegen (vergelijkbaar met een muziek CD), dus staan jouw Sims 4 al op je je harde schijf dan hoef je de iso niet meer te koppelen.
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 19 Okt 2017, 15:25

Update 1.35.10.1010 is beschikbaar
Je moet natuurlijk wel eerst 1.34.18.1020 geinstallerd hebben.
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 20 Okt 2017, 20:19

tarac schreef:
hvanknufels schreef:Yes, het bestand RldOrigin staat in mijn Bin folder, dankjewel! De galerij kan ik inderdaad niet gebruiken, maar ik wil deze update wel doen om bepaalde cc in mijn game te krijgen waarvoor ik de laatste update nodig heb. Moet het .iso bestand nou aan poweriso worden gekoppeld?

Bij de all-in-one 1 click zonder installatie (= t/m Fitness) moet je eerst de inhoud van de .iso kopieren naar je harde schijf (of externe schijf), daarna hoeft de iso ook niet meer gekoppeld te blijven. Maak wel nieuwe snelkoppelingen vanuit je nieuwe locatie\Game\Bin.
Ik weet dus niet welke versie jij hebt gedownload, maar deze zijn van juni 2017.

Algemene regel is dat je aan een .iso NIETS zomaar kunt wijzigen of toevoegen (vergelijkbaar met een muziek CD), dus staan jouw Sims 4 al op je je harde schijf dan hoef je de iso niet meer te koppelen.

Bedankt voor je reactie! Ik heb gisteren beide updates geïnstalleerd, ik had de versie van voor juni 2017, dus geen koppeling met poweriso.
Ik ben heel blij met de update, maar toch heb ik een probleem. Als ik mijn Sim nu naar een baan stuur (de Get to Work banen: dus politie, dokter, wetenschapper) dan kan ik bepaalde acties niet doen. Mijn Sim bevriest voor een moment en spreid de armen voor 1 seconde, zoals bij deze foto:
Afbeelding

De actie verdwijnt dan uit de wachtrij zonder dat ie is uitgevoerd. Daarna kan ik mijn Sim weer gewoon bedienen, maar bij bepaalde acties die met het werk te maken hebben, bijvoorbeeld ziekenhuispatienten naar een onderzoeksbed sturen, doet mijn Sim dus niks. Verder doet mijn Sim zijn werkoutfit ook niet meer aan als hij naar het werk gaat. Collega's hebben ook geen uniform aan.

Misschien handig om te weten is dat ik een backup gemaakt heb van mijn Sims spel voordat ik de updates deed.
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 20 Okt 2017, 20:31

Wat ik opmerkelijk vond in mijn Installatie folder was dat SP10 en SP11 mis, misschien dat dit een verklaring is voor het probleem?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 20 Okt 2017, 22:28

hvanknufels schreef:
tarac schreef:

Bedankt voor je reactie! Ik heb gisteren beide updates geïnstalleerd, ik had de versie van voor juni 2017, dus geen koppeling met poweriso.
Ik ben heel blij met de update, maar toch heb ik een probleem. Als ik mijn Sim nu naar een baan stuur (de Get to Work banen: dus politie, dokter, wetenschapper) dan kan ik bepaalde acties niet doen. Mijn Sim bevriest voor een moment en spreid de armen voor 1 seconde, zoals bij deze foto:
Afbeelding

De actie verdwijnt dan uit de wachtrij zonder dat ie is uitgevoerd. Daarna kan ik mijn Sim weer gewoon bedienen, maar bij bepaalde acties die met het werk te maken hebben, bijvoorbeeld ziekenhuispatienten naar een onderzoeksbed sturen, doet mijn Sim dus niks. Verder doet mijn Sim zijn werkoutfit ook niet meer aan als hij naar het werk gaat. Collega's hebben ook geen uniform aan.

Misschien handig om te weten is dat ik een backup gemaakt heb van mijn Sims spel voordat ik de updates deed.

Dat ligt niet aan de update, maar aan downloads die je gebruikt. Oke deels aam de update, want dat maakt t zo dat een aantal downloads voor problemen zorgen omdat ze niet up to date zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the one you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 20 Okt 2017, 22:51

Ik heb mijn spel al gedraaid zonder enige downloads, maar dat loste het probleem niet op.
BanaanZombie
Staflid

Berichtdoor BanaanZombie » 21 Okt 2017, 10:27

Heb je dat geprobeerd met een compleet nieuwe map?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the one you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 21 Okt 2017, 13:50

hvanknufels schreef:Wat ik opmerkelijk vond in mijn Installatie folder was dat SP10 en SP11 mis, misschien dat dit een verklaring is voor het probleem?

Je mist ook GP04 en GP05 en dat lijkt mij eerder de oorzaak.

Ik ben nu de laatste nieuwe all-in-one no-install voor versie 1.35.10.1010 aan het uploaden.
Dat is de tot nu toe nieuwste versie (ook voor de orginele, gekochte spellen)

Daar zitten 4 mapjes Game in:
Game = gekraakte versie Nederlands - die heb je dus nodig om direct vanaf de iso te spelen
Game_cracked -kopie (= kopie van mapje Game voor gekraakte spellen)
Game_Origin - kopie (= kopie van mapje Game voor de originele spelen)
Game_ZLOrigin - kopie (kopie van mapje Game voor spelen via ZLOrigin)
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 21 Okt 2017, 13:53

tarac schreef:
hvanknufels schreef:Wat ik opmerkelijk vond in mijn Installatie folder was dat SP10 en SP11 mis, misschien dat dit een verklaring is voor het probleem?

Je mist ook GP04 en GP05 en dat lijkt mij eerder de oorzaak.

Ik ben nu de laatste nieuwe all-in-one no-install voor versie 1.35.10.1010 aan het uploaden.
Dat is de tot nu toe nieuwste versie (ook voor de orginele, gekochte spellen)

Daar zitten 4 mapjes Game in:
Game = gekraakte versie Nederlands - die heb je dus nodig om direct vanaf de iso te spelen
Game_cracked -kopie (= kopie van mapje Game voor gekraakte spellen)
Game_Origin - kopie (= kopie van mapje Game voor de originele spelen)
Game_ZLOrigin - kopie (kopie van mapje Game voor spelen via ZLOrigin)

Stuur ook eens een screenshot van je map The Sims 4.
Als daar ook dingen aan ontbreken kan ik die misschien apart voor je uploaden.
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 21 Okt 2017, 16:09

BanaanZombie schreef:Heb je dat geprobeerd met een compleet nieuwe map?

Ja, maar toen heb ik wel meteen mijn mods en saves naar de nieuwe map overgeplaatst, omdat ik dacht dat dit de oorzaak niet was, dus ik zal het nog eens proberen met een compleet nieuwe map.
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 21 Okt 2017, 16:14

Hierbij mijn The Sims 4 map, hierbij mist dus ook GP04 en GP05.

De all-in-one versie speel je toch direct vanaf de iso? Of is dit een gekraakt spel?
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 21 Okt 2017, 16:19

hvanknufels schreef:
BanaanZombie schreef:Heb je dat geprobeerd met een compleet nieuwe map?

Ja, maar toen heb ik wel meteen mijn mods en saves naar de nieuwe map overgeplaatst, omdat ik dacht dat dit de oorzaak niet was, dus ik zal het nog eens proberen met een compleet nieuwe map.

Vraag verkeerd begrepen, sorry. Iig dat dus nog niet geprobeerd met een nieuwe map. :tong:
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 21 Okt 2017, 16:37

Net geprobeerd met een compleet nieuwe map, maar dit loste het probleem niet op.
tarac
Forumbeheerder

Re: Update 1.35.10.1010 gekraakte spellen

Berichtdoor tarac » 21 Okt 2017, 16:39

Nieuwste all-in-one no-install versie 1.35 geupload naar HIER
Deze versie bevat alles incl. Kleuter accessoires en het nieuwste gratis Fun pack met extra Hindoestaanse kleding dat in het basisspel werd geïntegreerd, dus geen extra FP map
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 22 Okt 2017, 18:32

Zou ik deze drie aangevinkte bestanden kunnen downloaden en installeren of verniel ik mijn spel dan? Deze mis ik namelijk nog. Ik installeer dan alleen niet in de goede volgorde, omdat ik die update al wel heb gedaan.
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 22 Okt 2017, 18:54

hvanknufels schreef:Zou ik deze drie aangevinkte bestanden kunnen downloaden en installeren of verniel ik mijn spel dan? Deze mis ik namelijk nog. Ik installeer dan alleen niet in de goede volgorde, omdat ik die update al wel heb gedaan.

Ja, dat kan.
Je hebt game peuter acc. niet nodig., dus alléén 4 en 5.
Daarna de "kleine update" 1.35, dus niet 1.34+1.35

dus de hieronder aangevinkte uitbreidingen

shot.PNG
hvanknufels
Gebruiker

Berichtdoor hvanknufels » 22 Okt 2017, 20:01

Oke top, dankjewel!

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”