Error

Hier kan je technische vragen stellen.
thesimsplayer
Gebruiker

Error

Berichtdoor thesimsplayer » 28 Mei 2017, 16:53

Ik heb heel vaak dat ik een tijdje niet de sims 3 speel maar hopelijk kan iemand me helpen maar ik krijg een fout melding als ik de Sims3
LauncherW.exe krijg ik de launcher venster klik ik op de knop dat je kan spelen krijg ik een venster met:

Het spel kan niet gestart worden

Je basis spel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige Sims 3 Uitbreidingsoakket. Update je spel via het start programma.

en als ik de sims3LauncherW.exe open krijg ik: Unnable to start. please reinstall the base game.
en die melding krijg ik als ik de heletijd als ik andere manier gebruik om te sims 3 te starten.
Ik Speel De Sims 1,2,3,4,middeleeuwen,
Bee
Staflid

Re: Error

Berichtdoor Bee » 28 Mei 2017, 16:59

Don't let anybody tell you what you cannot do ...
thesimsplayer
Gebruiker

Berichtdoor thesimsplayer » 28 Mei 2017, 17:05

Ja dat is een beetje zoals elke error bij de sims 3 maar het had nog misschien een beetje zin.
Bee
Staflid

Berichtdoor Bee » 28 Mei 2017, 17:07

thesimsplayer schreef:
Ja dat is een beetje zoals elke error bij de sims 3 maar het had nog misschien een beetje zin.

Wat bedoel je?
thesimsplayer
Gebruiker

Berichtdoor thesimsplayer » 28 Mei 2017, 17:17

Bee schreef:
thesimsplayer schreef:

Wat bedoel je?

Ik heb best wel vaak dat ik een error krijg en daarna de game moet weer instaleren
Bee
Staflid

Berichtdoor Bee » 28 Mei 2017, 17:21

Volg stap voor stap de oplossing die ik linkte, dan moet het weer helemaal goed komen!
Lurania
Gebruiker

Berichtdoor Lurania » 04 Okt 2017, 15:42

Dit is een vrij late reactie, maar ik heb een vraag aan thesimsplayer..

Weet je zeker dat je de Sims goed speelt? Dat bedoel ik niet onaardig, maar als je heel veel errors krijgt dan is dat niet goed! Ik gebruik zelf best veel mods en andere downloads (zo'n 20gb) maar mijn spel loopt eigenlijk zelden vast.. Ook niet op mijn laptop van negen jaar oud die eigenlijk niet geschikt is! Ik heb dezelfde downloads op mijn PC en mijn laptop, maar ik heb zelden dus foutmeldingen waardoor ik mijn hele spel moet herinstalleren. De laatste keer was al meer dan een jaar terug!

Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat het niet logisch is als je 'best vaak' een foutmelding krijgt..
tarac
Forumbeheerder

Berichtdoor tarac » 04 Okt 2017, 15:45

Lurania schreef:Dit is een vrij late reactie, maar ik heb een vraag aan thesimsplayer..

Weet je zeker dat je de Sims goed speelt? Dat bedoel ik niet onaardig, maar als je heel veel errors krijgt dan is dat niet goed! Ik gebruik zelf best veel mods en andere downloads (zo'n 20gb) maar mijn spel loopt eigenlijk zelden vast.. Ook niet op mijn laptop van negen jaar oud die eigenlijk niet geschikt is! Ik heb dezelfde downloads op mijn PC en mijn laptop, maar ik heb zelden dus foutmeldingen waardoor ik mijn hele spel moet herinstalleren. De laatste keer was al meer dan een jaar terug!

Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat het niet logisch is als je 'best vaak' een foutmelding krijgt..

Wanneer je het spel niet wilt kopen dan is ZLOrigin de beste oplossing.
Daar kun je updaten naar versie 1.69 en daarmee ongewenste uitbreidingen uitschakelen.
Ja, ik weet het, dat kan ook met gedownloade .iso bestanden.

Terug naar “Sims 3 - Technisch”