Sims 3 voor Macbook air ?

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot alle Apple producten, zoals de iPad, iPhone, Mac.
Plaats reactie
romeemor
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2015, 15:03
Contacteer:

Sims 3 voor Macbook air ?

Bericht door romeemor »

Hallo,

Ik ben van plan om aan het einde van het jaar de macbook air 13,3 inch te gaan gebruiken voor school. :lol:
Nu heb ik begrepen dat de grafische kaarten van Intel niet ideaal zijn voor de Sims, maar ik vroeg me desondanks dat af of ik op deze versie(http://tweakers.net/pricewatch/437982/a ... ificaties/) ook de sims 3 + enkele uitbreidingspakketten zou kunnen draaien?

Ik heb al opgezocht op internet en daar waren een aantal mensen met problemen met de mac, maar ook mensen waarbij het wel gewoon gelukt is. vandaar dat ik het me even af vroeg :paranoia:
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: Sims 3 voor Macbook air ?

Bericht door Iemand1 »

Ik zou sowieso geen Macbook kopen voor De Sims, je gaat veel meer foutmeldingen en crashes krijgen ;) Koop dan eerder een Windows laptop, dan ga je betere hardware kunnen krijgen voor minder geld en de Sims 3 is daar veel smoother op ;)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
romeemor
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2015, 15:03
Contacteer:

Re: Sims 3 voor Macbook air ?

Bericht door romeemor »

Iemand1 schreef:Ik zou sowieso geen Macbook kopen voor De Sims, je gaat veel meer foutmeldingen en crashes krijgen ;) Koop dan eerder een Windows laptop, dan ga je betere hardware kunnen krijgen voor minder geld en de Sims 3 is daar veel smoother op ;)
Hmm oké, ik was zowieso niet van plan om de macbook vóór de sims te kopen, maar als ik de sims erop zou kunnen spelen zou het wel super chill zijn geweest! :traan:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 voor Macbook air ?

Bericht door tarac »

Ik heb een Ipad Air en daar lukt het in elk geval niet mee.

Wie gaat er € 1050,00 uitgeven voor een 13,3 inch schermpje met 128 gb opslagruimte, dat werkt met een snelheid van 1,6 mhz en een Intel HD6000 grafische kaart ?
Alléén omdat er een Apple-logo op staat ?
128 GB is net voldoende om alle Sims-3 spellen op te slaan.
Voor de helft van die prijs heb je een laptop met betere specificaties, maar ook dan zal de Sims-3 niet lukken.
Wil je echt de Sims vloeiend kunnen spelen, reken dan op 700-800 Euro voor een laptop onder Windows.

Apple is heel hard bezig zichzelf uit de markt te prijzen. Hun marktaandeel is het laatste jaar enorm gekelderd, zowel op telefoon- als op tablet/computer gebied. Alléén de echte Apple-fans (snobs) gaan nog in de rij staan om hun laatste producten te kopen.
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Sims 3 voor Macbook air ?

Bericht door Simmer1520 »

tarac schreef:Ik heb een Ipad Air en daar lukt het in elk geval niet mee.

Wie gaat er € 1050,00 uitgeven voor een 13,3 inch schermpje met 128 gb opslagruimte, dat werkt met een snelheid van 1,6 mhz en een Intel HD6000 grafische kaart ?
Alléén omdat er een Apple-logo op staat ?
Ik ben geen Apple Fanboy, maar ik moet toch zeggen dat ik -zelf- iOS (of Apple) in ieder geval fijner vindt dan Android (of Windows, slechte vergelijking).

Hetzelfde met Macbook. Ik zou liever een Macbook willen hebben dan een Windows PC. NIET omdat er een Apple-Logo opstaat. Maar omdat het werkt. (Niets tegen Windows, dit werkt ook gewoon) Zelf vind ik het natuurlijk fijn om iets te kunnen kopen waarmee ik een -redelijke- garantie heb dat de snelheid/kwaliteit niet snel verminderd.

Tuurlijk, Android en Windows zijn VEEL uitgebreider en er meer in te stellen op je persoonlijke voorkeuren. Maar ik wil niets uitgebreids, maar ik wil gewoon dat het werkt. (#Luiheid :D)

Maarja, ik heb niet veel geld... Dus ik blijf lekker bij Windows. ;)
(En een computer die ieder moment uit elkaar kan vallen :ironie: )

------Off-Topic-------
Ik heb wel (drie dagen geleden :ironie: ) een iPhone 6S Plus gekocht (abonnement) en ik heb behoorlijk diep in mijn spaarpot moeten kijken. (No worries, geen €941,-, daar had ik al gelijk een nieuwe computer voor gekocht in plaats van een telefoon) (Ik had al best wel lang gespaard voor een nieuwe telefoon.) Ik had hier niet voor het "Appeltje" gekozen, maar voor "zekerheid" dat ik niet al over een jaar bekand mijn telefoon al de prullenbak in kan pleuren omdat hij nergens meer op reageert.

En ik weet wel dat er zat telefoons zijn die beter èn goedkoper zijn, bijvoorbeeld een OnePlus.

(Ik had eerst een 4S. Ik wilde een telefoon die ook gelijk mijn dagelijkse gebruik van mijn iPad (2, niet Air 2...) kon vervangen. Dus ik legde wat extra bij om dan tòch de grotere versie te kopen)
--------------------------
tarac schreef:Alléén de echte Apple-fans (snobs) gaan nog in de rij staan om hun laatste producten te kopen.
Had ik het geld maar :ironie:.
Moet nogsteeds een bijbaan gaan zoeken.


Ik snap je standpunt wel, veel mensen doen dit ook omdat Apple het wat luxere, patserigere merk is. (Maar alsnog zwaar onderontwikkeld met de rest van de wereldmarkt)
Maar er zijn ook zat mensen die het niet alléén voor het logo kopen.
Google 't maar!
Plaats reactie

Terug naar “Apple”