Sims 4 heeft geen geluid op Macbook

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot alle Apple producten, zoals de iPad, iPhone, Mac.
Plaats reactie
poedelpoes

Sims 4 heeft geen geluid op Macbook

Bericht door poedelpoes »

Ik hoop dat dit forum nog een beetje actief, want ik zit met het bovende probleem. Ik heb Sims 4 en dat is via origin (idk of dat uitmaakt maar goed) en speel het op een Macbook. Probleem is dat ik overal geluid (youtube, facebook spotify) maar als ik Sims Speel hoor ik helemaal niks, helemaal geen geluid. Terwijl geluid in de Sims 4 gewoon aan staat...hopelijk kan iemand me hier helpen...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 heeft geen geluid op Macbook

Bericht door BanaanZombie »

Het forum is nog actief haha, de mods komen ing elke dag online

Heb je mods in je spel? Al geprobeerd opnieuw te installeren?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 heeft geen geluid op Macbook

Bericht door Bee »

poedelpoes schreef:Ik hoop dat dit forum nog een beetje actief, want ik zit met het bovende probleem. Ik heb Sims 4 en dat is via origin (idk of dat uitmaakt maar goed) en speel het op een Macbook. Probleem is dat ik overal geluid (youtube, facebook spotify) maar als ik Sims Speel hoor ik helemaal niks, helemaal geen geluid. Terwijl geluid in de Sims 4 gewoon aan staat...hopelijk kan iemand me hier helpen...
Als je geluid bij de instellingen in de sims 4 wel gewoon aan staat zou ik even naar je instellingen kijken bij de geluidskaart.

Wat je ook kunt proberen is een nieuw spel aanmaken en/of een nieuwe simsmap (Documenten/Electronic Arts/De Sims 4 hernoemen naar bv De Sims 4-oud en dan je spel opnieuw opstarten) Doet het geluid het nu wel dan kun je je spelgegevens overkopiëren vanuit de oude map naar de nieuwe.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Apple”