Simcity

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot alle Apple producten, zoals de iPad, iPhone, Mac.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peterp0st
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2018, 08:53
Contacteer:

Simcity

Bericht door peterp0st »

Er zijn een aantal Sims-spelen te koop in de AppStore dus speciaal gemaakt voor OS X.Mijn viel SimCity op,ik had hem bijna gekocht maar toen zag ik bij de reacties na de update naar HighSiera het spel het niet meer,dat was een paar maanden geleden is de game inmiddels bijgewerkt?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door tarac »

Geen idee.
Er zijn hier helaas maar erg weinig leden die verstand hebben van de Mac.
Kun je geen Windows partitie in jouw Mac aanmaken ?
zie https://support.apple.com/nl-nl/HT204009
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door Sven »

Nee, de game is voor het laatst bijgewerkt op 2 november 2015. Dus het lijkt me waarschijnlijk dat het spel nog steeds niet werkt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
peterp0st
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2018, 08:53
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door peterp0st »

tarac schreef:Geen idee.
Er zijn hier helaas maar erg weinig leden die verstand hebben van de Mac.
Kun je geen Windows partitie in jouw Mac aanmaken ?
zie https://support.apple.com/nl-nl/HT204009
Ik heb een "bootcamp" op m'n mac, twee schijven een voor Windows en een voor macOS ik kan de Sims dus ook met Windows op m'n Mac spelen maar de videokaart kan het eigenlijk niet aan die is te klein,daar zijn wel oplossingen maar de prijs :schrik: :huilen: .Inmiddels heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan en heb The Sims 4 voor macOS gekocht ik dacht "die zal de gpu minder belasten"...helaas na luttele minuten begon de fan sneller te draaien.Dat is even niet erg de computer kan niet oververhit raken,als de temperatuur te dreigt te worden schakelt zichzelf uit.Maar het is ideaal om bv een uur lang de koeling zo hard te laten werken,bovendien word er onrustig van het geluid wat ze maken.Ik moet nog eens kijke wat minimale hardware vereisten zijn voor het spel en dat eens vergelijken met de huidige iMac.Ik zal op kort termijn nog geen nieuwe kopen maar die van mij is uit 2011 en dan ga je toch aardig richting de uiterste houdbaarheidsdatum.
Gebruikersavatar
peterp0st
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2018, 08:53
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door peterp0st »

Sven schreef:Nee, de game is voor het laatst bijgewerkt op 2 november 2015. Dus het lijkt me waarschijnlijk dat het spel nog steeds niet werkt.
Ja,ik zie het nu ook pas,nou hier ben ik snel klaar mee,ik heb het spel op m'n tabled geinstalleerd,en merkte al gauw dat dit niet mijn favoriete simsspel gaat worden dus die ga ik niet op m'n desktop zetten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door BanaanZombie »

Als je wil gamen, moet je geen mac kopen. Dat is gewoon heel simpel. Je betaald de hoofdprijs, maar de specs tippen niet aan die van windows apparaten voor dezelfde of zelfs een goedkopere prijs
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
peterp0st
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2018, 08:53
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door peterp0st »

BanaanZombie schreef:Als je wil gamen, moet je geen mac kopen. Dat is gewoon heel simpel. Je betaald de hoofdprijs, maar de specs tippen niet aan die van windows apparaten voor dezelfde of zelfs een goedkopere prijs
Dat is bekend een Mac neem je voor andere zaken bv het besturingsysteem :knipoog:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Simcity

Bericht door Sven »

peterp0st schreef:
tarac schreef:Geen idee.
Er zijn hier helaas maar erg weinig leden die verstand hebben van de Mac.
Kun je geen Windows partitie in jouw Mac aanmaken ?
zie https://support.apple.com/nl-nl/HT204009
Ik heb een "bootcamp" op m'n mac, twee schijven een voor Windows en een voor macOS ik kan de Sims dus ook met Windows op m'n Mac spelen maar de videokaart kan het eigenlijk niet aan die is te klein,daar zijn wel oplossingen maar de prijs :schrik: :huilen: .Inmiddels heb ik de verleiding niet kunnen weerstaan en heb The Sims 4 voor macOS gekocht ik dacht "die zal de gpu minder belasten"...helaas na luttele minuten begon de fan sneller te draaien.Dat is even niet erg de computer kan niet oververhit raken,als de temperatuur te dreigt te worden schakelt zichzelf uit.Maar het is ideaal om bv een uur lang de koeling zo hard te laten werken,bovendien word er onrustig van het geluid wat ze maken.Ik moet nog eens kijke wat minimale hardware vereisten zijn voor het spel en dat eens vergelijken met de huidige iMac.Ik zal op kort termijn nog geen nieuwe kopen maar die van mij is uit 2011 en dan ga je toch aardig richting de uiterste houdbaarheidsdatum.
SimCity 4 is een spel uit 2003, ik denk dat je met een Windows partitie gemakkelijk SC4 kan spelen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Apple”