Handleiding - Je eigen filmpjes op SimsTV of als game

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
CSimsss
Oud-staflid
Berichten: 229
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:29
Contacteer:

Handleiding - Je eigen filmpjes op SimsTV of als game

Bericht door CSimsss »

Lijkt het je leuk om je eigen filmpjes te zien verschijnen in je Sims 2 spel?
Doe dan het volgende:

TV-kanalen: als je je eigen filmpjes terug wilt zien op de tv's in het spel, ga je naar Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\Movies\ en plaats je een .avi-bestand in de juiste map. Het is het beste als de filmpjes stereogeluid hebben en een formaat van 128x128 pixels, anders worden ze uitgerekt om ze passend te maken.

Videogames: als je een filmpje van jezelf terug wilt zien als videogame, neem je een bestaand .avi-bestand. Plaats dat bestand in een van de mappen onder Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\Movies\Games\. Geef je filmpje exact dezelfde naam als een van de bestaande bestanden (gamenaam_ATTRACT.avi, gamenaam_INTRO.avi, gamenaam_P1LOSE.avi, P1WIN.avi, gamenaam_P2LOSE.avi, of gamenaam_P2WIN.avi, waarbij 'gamenaam' een van de volgende is: bus, ssx of sc4. Als je Sims vervolgens de betreffende game spelen op een computer of spelcomputer, zal jouw filmpje te zien zijn.

Arcadegames (speelbaar op de Arcadegame-voorwerpen): voor arcadegames plaats je je .avi-bestanden in de map onder Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\Movies\Arcade\ en gebruik je exact dezelfde naam als de bestaande filmbestanden (gamename_intro.avi, gamename_loop2.avi, gamename_loop3.avi, gamename_loop4_WIN.avi, gamename_loop4_LOSE.avi, gamename_loop5.avi, enzovoort. Voor 'gamenaam' vul je 'game1' (zonder aanhalingstekens) in voor Fantastische Fredje of 'game2' voor Paul de Pooier. Als je Sims vervolgens de betreffende Arcadegame spelen, zal jouw filmpje te zien zijn.

bron: Leesmij van Sims 2 Seizoenen
Afbeelding
The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”