Handleiding - Tienerzwangerschap met inteenimater

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
CSimsss
Oud-staflid
Berichten: 229
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:29
Contacteer:

Handleiding - Tienerzwangerschap met inteenimater

Bericht door CSimsss »

Geplaatst door fran op het oude forum

Omdat ik heel vaak dezelfde vragen tegen kom over de InTeenimater, hierbij wat extra info:

Wat kan je ermee?
- de tiener sims zwanger laten worden
- verder kun je de biologische klok van al je sims ermee regelen
- ervoor zorgen dat de baby meteen komt ipv er zo'n drie simsdagen erop te moeten wachten
- ervoor zorgen dat je sim een miskraam krijgt (geen idee waarom je dat zou willen, maar het kan).

Welke heb ik nodig?

Je hebt de download nodig van de hoogste uitbreiding die je hebt

Basispakket

Studentenleven

Nachtleven

GHM

Huisdieren

Seizoenen

Op Reis

Vrije Tijd

(Appartementsleven)*

(Villa en tuin)*

[small]* Hiervan bestaat geen nieuwe inteenimator. Wanneer je appartementsleven hebt, zou je die van vrije tijd kunnen gebruiken, het grote nadeel ervan is dat je dan niet meer heksen kunt maken/kunt toveren wanneer je de inteenimator van vrije tijd in je spel hebt.[/small]

Studentenleven is het eerste uitbreidingspakket, op dit moment is villa en tuin de hoogste (ja ik weet dat laatstgenoemde een accessoire pakket is, maar omdat je met die cd moet spelen staat ie erbij)

http://www.simshelp.nl/NL/Sims2/Familie ... ederr.html

Klik dus op de link hierboven van de versie die je nodig hebt.
sla het bestandje ergens op (bureaublad of andere plaats)
Pak het uit (met winzip of winrar, klik er met je rechtermuisknop op en kies uitpakken)
Nu heb je een aantal files.

zet de uitgepakte files in de downloads map (mijn documenten/eagames/sims2/downloads)

heb je vrije tijd EN tieneraccessoires?
Dan moet je de uitgepakte bestandje zzzinteenimaterG.package (ALLEEN DIE)
in de map overrides zetten.
(C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2 FreeTime\TSData\Res\Overrides)
Anders gaat het niet werken!


Zorg ervoor dat 'aangepast materiaal' aan staat en nu kun je de inteenminator gebruiken.

Werkt het niet? check of je de bestandjes wel goed hebt uitgepakt en in de goede map hebt gezet.
Het kan ook zijn dat andere downloads deze hack verstoren en dat ie daardoor niet werkt. Succes!

Heb je al een eerdere versie van inteenimater gedownload, maar je hebt nu een hogere uitbreiding? Verwijder eerst de oude voor je de nieuwe installeert!

Voor meer info zie: http://simshelp.nl/sims-2/familie-monst ... eders.html
Afbeelding
The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”