Handleiding - Hoe gedownloade huizen en sims terugvinden

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Handleiding - Hoe gedownloade huizen en sims terugvinden

Bericht door tarac »

Geplaatst door Fran op het oude forum

Omdat er steeds vragen over zijn, hier een 'handleiding over hoe je je gedownloadde sim en huizen terug vindt.

gedownloade sim

Ik heb Rihanna en Avril gedownload van MTS2, ik neem Rihanna even als voorbeeld.
- heb het .rar bestandje uitgepakt (met je rechtermuisknop op uitpakken in... kiezen en dan het nieuwe verschenen mapje openen), dubbel geklikt op het .sims2pack bestandje en daarmee dus Rihanna geinstalleerd.
Hoe je moet downloaden ga ik hier niet uitleggen, dat kan je lezen in de handleiding donwloaden.

- Ok, ze is dus geinstalleerd... nu haar nog vinden.
Start je spel op.
Ga naar 'nieuwe familie aanmaken
Afbeelding
klik op de button die rood omcirkeld is.

Voer een familienaam in, klik op het 'plusje' (om sim toe te voegen) en klik dan op bestaande sim kiezen (rood omcirkeld)
Afbeelding

O ja: als je een vrouwelijke sim hebt gedownload: eerst wel even op het vrouwelijke symbool klikken voordat je op 'bestaande sim' klikt, anders kan je haar natuurlijk niet vinden XD

Nu zie je complete sims staan die je hebt gedownload (zie sterretjes bij Rihanna en Avril.. daaraan kun je zien dat zij zijn gedownload/dat het aangepast materiaal is)

Afbeelding


Tadaa... gevonden :D



Huizen

Waar je de huizen moet installeren hangt er vanaf of het een sims2pack bestandje is OF een package bestandje.

je downloadt een huis op bureaublad oid
- klik er met rechtermuisknop op, kies hier uitpakken (of uitpakken in map)
- sleep het .package bestand naar mijndocumenten\EA Games\De Sims 2\LotCatalog
is het een bestandje wat je hebt gedownload een sims2pack? dubbelklik er dan gewoon op, dan installeert ie m zelf in het spel.
- dan spel opstarten en kijken of ie erin zit. (geef wel duidelijke naam zodat je m gemakkelijk kan verwijderen mocht ie je spel verprutsen of het gewoon niet doen.)

Je gedownloade huis?
Die vind je in de buurt, in het huizendepot

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”