Handleiding - Onderscheidingen geven aan je Sim

Hier kunnen handleidingen geplaatst worden.
Gebruikersavatar
CSimsss
Oud-staflid
Berichten: 229
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:29
Contacteer:

Handleiding - Onderscheidingen geven aan je Sim

Bericht door CSimsss »

Geplaatst door fran op het oude forum

Mocht je het helemaal zat zijn om alle onderscheidingen zo vrij te spelen, maar je wilt toch wel graag onderscheidingen verdienen: je kan het ook via de boolprop cheat!
In deze handleiding leg ik jou uit hoe je dat moet doen en welke optie wat betekent.

Ok.. eerst geef ik je een overzicht van alle onderscheidingen, per uitbreiding.

GHM
Kassa (Cashiering)
Cosmetica (Cosmetology)
Robot maken etc (Robotery)
Bloemschikken (Flower arranging)
Speelgoed maken (Toy making)
Verkopen (Sales)
Vakken vullen (Stocking)

Op reis
Vissen (Fishing)

Seizoenen
Tuinieren (Gardening)

Vrije Tijd
Pottenbakken (Pottery)
Naaien (Sewing)

De onderscheidingen krijgen
Typ in je cheatbalk:
Boolprop testingcheatsenabled true
Houdt shift ingedrukt en klik tegelijkertijd op je sim. Zoek ‘spawn’ op, klik op ‘spawn’ en kies dan de ‘badgejuicer’ (kan zijn dat je op ‘more’/’meer’ moet klikken voor je het ziet staan).
Nu zie je in de buurt van je sim een speelgoedbootje staan.

Afbeelding

Klik daarop, nu zie je een aantal opties staan:

Set Badge
Hiermee kan je dus je sim een onderscheiding geven. Kies de onderscheiding/badge die je je sim wilt geven en kies vervolgens of je een bronzen (bronze), zilveren (silver) of gouden (gold) badge wilt geven.

Increase Badge
Hiermee zou je een badge moeten kunnen geven of een niveau hoger moeten krijgen (bv zilver naar goud), maar bij mij doet het niets. Je kan beter ‘Set badge’ gebruiken.

Badge Info
Deze optie zou je een overzicht van de badges moeten geven die je sim al bijelkaar heeft verzameld. Bij mij geeft het dit:
Afbeelding
Je kan dus net zo goed bij werk>onderscheidingen kijken hoeveel je sim er al heeft en op wat voor niveau ze zitten (brons, zilver of goud).

Clear Badge
Hiermee verwijder je de gekozen badge.. niet doen dus ;)

Spawn Reporter
Heb je een winkel en wil je een goede recensie? Gebruik dan deze optie. Hiermee komt er een recensent langs, nu ben je erop voorbereid en kan je hem/haar helemaal inpalmen zodat hij/zij je een goede recensie geeft (levert je meer klanten, dus meer winst!)
Afbeelding
The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime
Plaats reactie

Terug naar “Sims 2 - Handleidingen & FAQ's”