Adopteren als iemand die zorg nodig heeft (tiener)

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Packs van sims 4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Adopteren als iemand die zorg nodig heeft (tiener)

Bericht door garapoes »

Hoi!

Ik heb een gezin, 1 jongvolwassenen en haar tiener zus. De optie staat erbij om de tiener te adopteren als iemand die zorg nodig heeft, maar wat voor gevolgen heeft dit? Kan ze dan bepaalde opvoeddingen doen die anders niet zouden kunnen? Er zijn geen ouders.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Adopteren als iemand die zorg nodig heeft (tiener)

Bericht door BanaanZombie »

Hm die had ik nog niet eerder gehoord. Heb je parenthood? Weet even de nederlandse naam niet haha, gewoon ouderschap?
Want misschien is dit dan iets wat bij die gamepack hoort. Dan zou je jongvolwassene misschien als ouder kunnen dienen voir haar zus. En dus adviezen geven die normaal de ouders doen. Je krijgt bijvoorbeeld wel eens pop ups van ze met bepaalde vragen. Zo had ik gister mijn kind zoon die aan zn moeder vroeg: ik weet nu al dat ik later ninja wil worden, wat kan ik doen?
Ja dat was serieus de vraag haha. Maar ik denk dat je volwassene dan die vragen krijgt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Adopteren als iemand die zorg nodig heeft (tiener)

Bericht door garapoes »

Ja ouderschap. Ik heb het gedaan en het enige wat er volgens mij bijkomt is dat je nu een tabje hebt met 'opvoeden' en dat daar allemaal dingen staan.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Game Packs”