Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Sven »

Lurania schreef:Persoonlijk zie ik dit pakket niet zitten. Ik zal uitleggen waarom:

- Je hebt een kleurenwiel. "Yay! Een kleurenwiel!" denk je nu misschien. Maar nee, dit is een zeer beperkt kleurenwiel.. het is namelijk een kleurenwiel die je kan inzetten op je huisdieren. "Ja, en op mijn Sims, de muren, de vloeren, de meubels!" denk je nu misschien maar.. nee, dat kan niet. Dat past namelijk niet in het engine. Dus, er komt iets terug wat veel mensen willen- het kleurenwiel- en dan alleen op HONDEN EN KATTEN. Nou, geweldig!

- Je hebt alleen Honden en Katten (En vossen en.. iets anders, iets katachtigs). Geen paarden, koeien, schapen.. bedenk iets. Nu kan ik dat aan de ene kant best begrijpen, want paarden hebben weinig nut (net als auto's) omdat het dier richting het einde van het scherm rijd en dan POEF! laadscherm. Ja, dat is begrijpelijk. Maar dat betekend dat het wel een heel karig pakket word!

- Je kan de katten en honden niet zelf besturen. Dit vind ik persoonlijk zowel een voordeel als een nadeel. Ik vind het wat hebben dat de dieren zelf van alles kunnen doen, maar ik vind het OOK fijn als ik een interactie kan stoppen (bijvoorbeeld aan de meubels krabben.) Ik vond de Sims 3 hierbij geweldig, want je kon ze zowel hun gang laten gaan als een actie stopzetten zodat jij ermee een interactie kan doen. Het is echter net als de sims 2 en 1 en dat vond ik persoonlijk irritant, want die dieren die doen dan maar wat.. en je kan ze niet stoppen.

- Een groot deel van het pakket bestaat uit de outfits van de dieren, een haaienpak bijvoorbeeld. Ik vind het echter onethisch om huisdieren aan te kleden en zal het dan persoonlijk ook niet doen.


In mijn ogen betaal je dus veertig euro voor: Een kleurenwiel (Alleen voor de dieren!), twee diersoorten die je niet zelf kan besturen en een wereld. Nou, joepie.
Met betrekking tot het eerste punt: ik heb net even gegoogled of dat waar is en heb niets gevonden, dus ik ben benieuwd waar staat dat het kleurenwiel slechts voor dieren beschikbaar is.

Bij het tweede punt geef je zelf ook al aan wat de reden zou zijn om geen grote dieren toe te voegen, namelijk dat, in tegenstelling tot De Sims 3, er geen open wereld is en een sim verdwijnt zodra ze aan het einde van de kavel is. Ja, wat moet je dan nog moet koeien? Dat het per se een karig pakket zal worden volgt daar echter niet uit, omdat EA zich ook kan richten aan het omvangrijker maken van wat je kan met honden en katten. Kan dus ook zonder paarden en koeien een prima pakket worden.

Met het derde punt ben ik het zelf ook eens. Dieren kunnen besturen draagt wel bij aan De Sims en het is zonde dat ze het niet weer introduceren.

Het vierde punt... ja ik vind het zelf ook niet wenselijk als baasjes hun dieren kleding laten aantrekken maar ik denk dat ik een uitzondering kan maken op virtuele dieren. Ik vind het zelf ook niet ethisch om iemand dood te maken maar in De Sims doen mensen dat ook gewoon. En vergeet niet dat het pakket voor een groot publiek gemaakt moet worden, en ze toch vrij veel mensen zullen hebben die dat wel leuk vinden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Lurania »

Sven schreef: Met betrekking tot het eerste punt: ik heb net even gegoogled of dat waar is en heb niets gevonden, dus ik ben benieuwd waar staat dat het kleurenwiel slechts voor dieren beschikbaar is.

Bij het tweede punt geef je zelf ook al aan wat de reden zou zijn om geen grote dieren toe te voegen, namelijk dat, in tegenstelling tot De Sims 3, er geen open wereld is en een sim verdwijnt zodra ze aan het einde van de kavel is. Ja, wat moet je dan nog moet koeien? Dat het per se een karig pakket zal worden volgt daar echter niet uit, omdat EA zich ook kan richten aan het omvangrijker maken van wat je kan met honden en katten. Kan dus ook zonder paarden en koeien een prima pakket worden.

Met het derde punt ben ik het zelf ook eens. Dieren kunnen besturen draagt wel bij aan De Sims en het is zonde dat ze het niet weer introduceren.

Het vierde punt... ja ik vind het zelf ook niet wenselijk als baasjes hun dieren kleding laten aantrekken maar ik denk dat ik een uitzondering kan maken op virtuele dieren. Ik vind het zelf ook niet ethisch om iemand dood te maken maar in De Sims doen mensen dat ook gewoon. En vergeet niet dat het pakket voor een groot publiek gemaakt moet worden, en ze toch vrij veel mensen zullen hebben die dat wel leuk vinden.
https://twitter.com/SimGuruLyndsay/stat ... 1698835456

"We are not making Create a Style for Sims. The color wheel you see has been created exclusively for TS4 Cats & Dogs create a pet feature."

Maar voor Simsdieren zou inderdaad een uitzondering gemaakt kunnen worden.. dan moet ik eens zien hoe schattig ze zijn met kleding aan haha

Edit: Ik wilde het bericht hierboven eigenlijk verwijderen maar dat lukt niet meer, oeps?
(Bee: voor je verwijderd)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Er zijn ook mensen geweest die create a pet mochten testen, maar ze hebben daar idd ook bevestigd dat alleen vpor daar was. Het was niet mogelijk voor de rest. Dus die krijgen we nooit

Je kunt de dieren wel besturen met je sims. Zoals het echte leven lol. Het is echt niet zo als in de eerste games

Over de prijs , die vind ik altijs belachelijk daarom download ik. Anders kan ik me dat echt niet veroorloven lol. Dan besteed je jaarlijks 100+ euro aan sims
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

Als dat kleurenwiel al beperkt zou worden, had het dan tenminste ook voor Sims haar gedaan. Ik heb die 20 kleuren nu wel gezien en 1 mooie bruine kleur.. wat moet je ermee.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Ben ik het helemaal mee eens. Dat is cas nog wel wat ik het meeste mis
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

Hoelang gaat het ongeveer duren tot Cats and Dogs te downloaden is? Maakt niet uit of het via ZLorigin is of via de No-install.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Hoelang gaat het ongeveer duren tot Cats and Dogs te downloaden is? Maakt niet uit of het via ZLorigin is of via de No-install.
Via ZLOrigin, schat ik, binnen 8 uur na officiele publicatie.

Zodra ik het via ZLOrigin binnen heb kan ik de vergelijking gaan maken tussen wat we NU hebben en hoe de folders er na de update uitzien.
Dan moet ik die verschillen in 1 map gaan plaatsen en een crack er voor vinden.
En ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voordat ELK bestand en ELKE map vergeleken is met de bestanden en mappen die we NU hebben.
Maar, ik ga mijn best doen het zo spoedig mogelijk - na uitvoerig testen - te plaatsen

Wanneer gereed zal het eerst in de vorm van Game_cracked beschikbaar komen zodat je het off-line kunt spelen als je het via ZLOrigin geupdate hebt.
Daarna als aparte DLC nr. 6
Via no-install is 1 van de laatste opties.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Het is al beschikbaar op ZLOrigin
honden en katten.PNG
plus nieuwe wereld Brindleton Bay
brindleton bay.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Oeh, morgen avons gelijk uit proberen! Heb al wat filmpjes gezien van Create A Pet. Het is zooo vet. Je kunt heel gedetaileerd te werk gaan. Ook met kleur! En je kunt letterlijk op t dier tekenen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door meisjelief91 »

yeah ik starte zlorigin net ook weer op n zag inderdaad at honden en katten er dus al opstaat sper cool. hij is hem nu aan het instaleren
hond.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi Hoi! Super gaaf dat hij vandaag uitkomt. Waar kunnen we hem ergens vinden/downloaden? Zie dat het bij jullie al lukt. Veel plezier!
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik werk enkel met ZLOrigin.
De Sims 4 is nu aan het updaten (via ZLOrigin dus), maar Cats & Dogs zie ik er niet bijstaan.

Edit:
Laat maar. Ik heb het gevonden bij De Sims 4 zelf en niet bij het overzicht van alle games waar ik eerst keek.
Het is de eerste keer dat er een uitbreiding van De Sims 4 uitkomt sinds ik ZLOrigin heb.
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Myrthexgeerligs »

Hallo,

Ik heb de update en het pakket honden en katten geinstalleerd. Maar ik kan niet op de knop spelen drukken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Myrthexgeerligs schreef:Hallo,

Ik heb de update en het pakket honden en katten geinstalleerd. Maar ik kan niet op de knop spelen drukken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Wanneer de knop Spelen nog niet is geactiveerd, dan is de download nog niet klaar.
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Myrthexgeerligs »

tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Hallo,

Ik heb de update en het pakket honden en katten geinstalleerd. Maar ik kan niet op de knop spelen drukken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Wanneer de knop Spelen nog niet is geactiveerd, dan is de download nog niet klaar.
Toen de download klaar was kreeg ik een foutmelding met dat er iets mis was gegaan...
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Myrthexgeerligs »

Er staat trouwens onderaan wel: installatie voltooid. Als ik met de rechtermuisknop op het pakket klik, staat er wel: controleren op updates, maar als ik dat doe zegt hij dat alles geupdate is
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door BanaanZombie »

Ik zou even de computer helemaal opnieuw opstarten en kijken wat ie dan doet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

Ik heb net met ZLorigin alles gedaan zoals Tarac het op zijn site vermeld heeft, maar als ik wil inloggen staat er gegeven: "Je gegevens zijn onjuist of verlopen" terwijl ik wel geconnect ben met ZLclient.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Ik heb net met ZLorigin alles gedaan zoals Tarac het op zijn site vermeld heeft, maar als ik wil inloggen staat er gegeven: "Je gegevens zijn onjuist of verlopen" terwijl ik wel geconnect ben met ZLclient.
Waarschijnlijk staat de "echte" Origin nog ergens open.
Sluit alles wat met Origin te maken heeft in het taakvenster (Alt+Ctrl+Del)
Start daarna ZLOrigin opnieuw
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

Myrthexgeerligs schreef:
tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Hallo,

Ik heb de update en het pakket honden en katten geinstalleerd. Maar ik kan niet op de knop spelen drukken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Wanneer de knop Spelen nog niet is geactiveerd, dan is de download nog niet klaar.
Toen de download klaar was kreeg ik een foutmelding met dat er iets mis was gegaan...
Rechtsklik op het plaatje van de Sims 4 en kies Repareren.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:
kevinblaas schreef:Ik heb net met ZLorigin alles gedaan zoals Tarac het op zijn site vermeld heeft, maar als ik wil inloggen staat er gegeven: "Je gegevens zijn onjuist of verlopen" terwijl ik wel geconnect ben met ZLclient.
Waarschijnlijk staat de "echte" Origin nog ergens open.
Sluit alles wat met Origin te maken heeft in het taakvenster (Alt+Ctrl+Del)
Start daarna ZLOrigin opnieuw
Oh joh ik dacht dat de echte origin ook.open moest staan
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Zeekoei »

Spel heeft een bug bij mij sinds de update naar huisdieren. Sims kunnen niet eten, tv kijken of radio aanzetten. Interacties doen het wel. Hebben meer mensen hier last van? Alle relaties zijn ook weg, maar las dat dat kwam door de update hiervoor
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door Myrthexgeerligs »

BanaanZombie schreef:Ik zou even de computer helemaal opnieuw opstarten en kijken wat ie dan doet
Ik heb hem opnieuw opgestart en gerepareerd en hij doet het! Bedankt!
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door meisjelief91 »

Zeekoei schreef:Spel heeft een bug bij mij sinds de update naar huisdieren. Sims kunnen niet eten, tv kijken of radio aanzetten. Interacties doen het wel. Hebben meer mensen hier last van? Alle relaties zijn ook weg, maar las dat dat kwam door de update hiervoor
Relaties heb ik nog. Maar inderdaad ze kunnen bij mij ook niet meer eten. Rest heb ik nog niet uitgeprobeerd
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Cats and Dogs (Katten en Honden) 10 November

Bericht door tarac »

meisjelief91 schreef:
Zeekoei schreef:Spel heeft een bug bij mij sinds de update naar huisdieren. Sims kunnen niet eten, tv kijken of radio aanzetten. Interacties doen het wel. Hebben meer mensen hier last van? Alle relaties zijn ook weg, maar las dat dat kwam door de update hiervoor
Relaties heb ik nog. Maar inderdaad ze kunnen bij mij ook niet meer eten. Rest heb ik nog niet uitgeprobeerd
Wanneer je geupdate hebt via ZLOrigin, download DEZE FOLDER
Uitpakken met Winrar en plaats de folder Game-cracked in je installatiemap van de Sims 4 in Program Files.
Je hebt nu dus zowel een mapje Games (voor spelen via ZLOrigin) als Games-cracked (voor spelen zonder ZLOrigin)
Sluit Zclient en alle vormen van Origin en ZLOrigin en start je spel met TS4 of TS4_x64 uit de nieuwe Game-cracked map\Bin.

Je hebt nu geen Zclient of ZLOrigin meer nodig.

Verder ben ik nu bezig met een nieuwe all-in te uploaden.

Aparte update voor alleen Honden en Katten zal nog wel even duren, moet 1751 bestanden stuk voor stuk vergelijken tussen oud (versie 1.33) en nieuw (versie 1.36).

EDIT: Even getest, maar bij mij kunnen ze WEL eten en OOK televisie kijken. Ook de hond eet prima
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”